header

header

11 juni 2014

Hektisk onsdag.

Stålande sol och löv som susar och viner i vinden. Tycker det är roligt att vädret visar sig från sin bästa sida för de som tar studenten och ska fira i dag.

Själv har jag haft fullt upp denna onsdag. Exakt vad jag har uträttat vet jag inte. Känns mest som jag bara farit runt utan att få något vettigt gjort. Jobbet var en enda röra i dag och när internet lade ner packade jag ihop och tog med mig lite hem i hopp om att kunna fixa det hemifrån (har inte lyckats hittills).

Här hemma har jag också mest farit runt. Har varit till affären x antal gånger då jag glömde handla både det ena och det andra. Har plockat och fixat. Ingen träning i dag då benen verkligen behövde vila men detta hindrade mig inte från en powerwalk på lunchen. Inte helt optimalt men huvudet behövde rensas så då fick det bli så.

Nu ska jag göra ett sista ryck och styrka avslutningsklänningen till Emma. I morgon är det första skolavslutningen. Mormor och morfar har kommit och ska vara med och det är jag så tacksam över. Kommer naturligtvis ta med mig kameran (& kanske även näsdukar - kan bli en tår eller två som fälls känslomänniska som jag är) och föreviga detta. Kanske är det läge att släpa med det stora objektivet så jag får riktigt bra bilder.





Nu kallar strykbrädan och förhoppningsvis dagens sista ryck!

Önskar er en trevlig sommarkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!