header

header

10 juni 2014

Gick in & städade i stället

Alltså denna värme! Jag vet att man inte ska klaga men det är på tok för varmt just nu. I alla fall för mig. 

Skulle vila från träning i dag så på lunchen tog jag det piano. Satte mig i solstolen med en fototidning. Satt i 5 min men sen, fy så varmt det blev. Solen stekte verkligen och det var inte det minsta skönt. Packade helt sonika ihop allt och mig själv och gick in och städade i stället. Betydligt behagligare inne. 

Vila från träningen var det tänkt att jag skulle göra i dag. Det gick inte riktigt som jag tänkt.... Nej, fram emot kvällen var jag tvungen ut på ett pass med racern. Ljuvligt!!! Älskar dessa ljumma sommarkvällar när det är behagligt och skönt att vara ute. Detta är mer min melodi. 

Sista jobbdagen för veckan i morgon. Skulle egentligen behöva vara helt ledig men jag hoppas hinna med det mesta. Och så kommer mamma och pappa i morgon :). Längtar!!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!