header

header

28 juni 2014

Bilder från Erik & Marias bröllop.

Så var då bilderna levererade till brudparet och jag har fått ok att visa dem här inne :). Är så glad att jag får visa dem för det var en fantastisk dag med så mycket kärlek och en underbar sommardag. Och vad passar bättre att visa en regnruskig dag som denna.

Nedan följer några av alla bilder jag tog på Erik & Marias dag (vill bara tillägga att alla bilder eg. är  svartvita & inte sepiafärgade).











Än en gång stort TACK för att ni ville att jag skulle föreviga er dag <3. 

Smatter mot rutan & Emma är på kalas. Borde passa på att krypa upp i fåtöljen och läsa lite innan det är dags för hämtning. Så får det nog bli :). 

Ha det bäst!
Kram Carina.

3 kommentarer:

  1. Proffsigt Carina! Djupt imponerad!! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är allt för snäll! Tusen tack <3.

      Kramar tillbaka!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!