header

header

14 juni 2014

Är så himla tacksam!

Lördag och det har varit en händelserik dag. Mamma och pappa åkte hem i morse och jag är så glad över att dom kom och firade Emmas första skolavslutning med oss. Det betydde oerhört mycket inte bara för Emma utan också för mig. Jag vill ju att Emma ska tänka på sådana här stunder i livet med värme och minnas att hon delat dem med familjen.

När jag vinkat av mor och far i morse satte jag mig i bilen och styrde kosan mot Mora (hann egentligen bara till Falun då jag glömt en sak och fick vända.....). I dag var det nämligen dags att föreviga Erik och Marias dag. Och jag är så himla tacksam över att dom valde mig till den uppgiften. Sällan har jag upplevt en sådan värme och kärlek som jag fick ta del av i dag. Jag hoppas att det ska återspegla sig på deras bilder och att dom ska bli nöjda med sitt val av fotograf.

Har precis laddat in bilderna i datorn (& säkerhetskopierat) och börjat gå igenom dom så smått. Kan ju naturligtvis inte visa några bilder innan paret fått sett dom men en bild delar jag med mig av. Resten får vänta :).


Tacksam är ordet för dagen för mig. Jag har onekligen mycket att vara tacksam över i mitt liv <3.

Önskar er den bästa sommarkvällen!
Kram Carina.

4 kommentarer:

  1. Att fotografera brudpar är verkligen fantastiskt roligt! Ser fram emot att få se fler bilder senare:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det roligt (men också lite nervöst, inget får ju gå fel). Fler bilder utlovas så småningom :).

      Ha en bra vecka!
      Kram Carina

      Radera
  2. Maria Bergkvist25 juni 2014 kl. 21:42

    Tack för fina ord Carina! Vi ser fram emot bilderna:)
    Kram Maria och Erik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag som ska tacka för att jag fick ta del av och föreviga er dag.
      Kram Carina.

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!