header

header

7 maj 2014

New York i bilder, del 2

Det där med att ställa om kroppen 6 timmar är inte att leka med. OMG vad segt och såsigt det har varit i huvudet i dag. Ett under att jag inte somnade framför datorn på jobbet. Men det var bara att bita i och jobba undan högen. En fördel har jag dock märkt med tidsomställningen och det är att när jag väl sover så sover jag. Inga avbrott i sömnen utan många långa timmars regelbunden sömn. Hoppas det håller i sig :).

Jobb i förmiddags som sagt och här hemma är det MASSOR att ta tag i. Har ingen större lust och det får ta den tid det tar. Finns roligare saker att göra - som att fixa med korten från resan. Jo men visst, kunde inte hålla mig utan här kommer fler bilder :).














Kan inte få nog av dessa vackra blommor.

Nu ska jag försöka hinna med lite redigering från barnfotograferingen jag gjorde innan jag for. Sen har jag en fotokurs som ska påbörjas och ännu mer redigering som väntar. Och just det, har fått ett bröllop att fota i sommar. Tjohoo!! Nervöst, ja visst men så himla roligt!! Är så tacksam att få de här möjligheterna.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Fränt att vi var där samtidigt :) Vi hade också det jättebra. Kul att få se någon bild på dig också fina Carina, Markus är också duktig på att fota ser jag :)
    Kramar / Karin W

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!