header

header

19 maj 2014

Gilla läget.

Lite småstressig start på denna vecka blev det i morse. En snabbvända till jobbet och sen jobba hemifrån då Emma är sjuk :(. Ja, ja, sånt är livet. Liksom inte så mycket att göra något åt mer än att gilla läget. Nu håller jag tummarna för att det ska gå över och hon får bli frisk!

Annars är det en sliten mamma i dag. Sover bedrövligt dåligt och har nog till råga på allt tränat lite för mycket och vilat på tok för lite. Det kommer därför bli en lugn vecka vad gäller träningsbiten för min del.

Fullt upp hela dagen men i kväll kunde jag äntligen sätta tänderna i bilderna från helgen. Har fortfarande en del att jobba med men kan inte hålla mig från att visa några (även om jag inte bestämt mig om de är färdigredigerade eller inte).


Tack än en gång världens bästa Kerstin för att jag fick fota dig!

Nu är det hög tid att försöka få den lilla sjuklingen i säng och sen har jag ett avsnitt av Selfridges att se fram emot!

Trevlig måndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!