header

header

11 maj 2014

En helg som gått för fort.

Poff och så var snart den här helgen till ända. För min del hade den gärna fått vara lite längre. Tycker den gått alldeles för fort och jag har i ärlighetens namn inte någon större lust att jobba i morgon. Det är ju så mycket annat som lockar och drar :).

Tröttheten från resan håller dessvärre i sig och jag är helt väck när Emma kommer och väcker mig på morgnarna. Hade ett grymt inre motstånd till att träna i morse men jag tog mig ut. Ett riktigt grisigt pass blev det men trots tunga ben körde det jag hade bestämt. Är det bestämt så är det ;).

Sen gick det i ett: tvätta, fixa lunchen, handla en blåsgrej till att göra ren kameran med, äta, hjälpa Emma göra sig kalasfin och slutligen skjutsa till kalaset. Det var en kompis från skolan som firade sitt kalas på ett lekland. Fullt ös från första stund men mot slutet var det trötta (men nöjda) barn som gladeligen tog emot varsin godispåse innan hemfärd.


Med fläta & leopardmönstrat är man redo för kalas!


Hemma igen så satte jag mig med raggsockor och en varm tröja i favorit-fåtöljen och läste lite. Välbehövligt och skönt. Efter ett tag började tankarna vandra så då högg jag in på en fotokurs i stället. Ska ju fotografera ett bröllop i sommar så då gäller det att förbereda sig så det blir så bra som möjligt.

Nu ska jag ta och fundera över ett och annat innan det är dags för nattning.

Trevlig söndag kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!