header

header

27 april 2014

Sommarsöndag & barnfotografering!

Visst verkar sommaren ha kommit ovanligt tidigt i år. + 20 grader och strålande sol och detta redan i april. Helt otroligt!! Men jag klagar inte. Nej det är riktigt skönt ute och alldeles lagom varmt. Fast lite klagar jag nog ändå. All denna pollen. Fy för farao. En ren explosion senaste veckan och jag är allergisk som aldrig förr. Men det är ju övergående i alla fall :). 

En riktigt bra helg (förutom allergin så klart) har passerat. Några träningspass har det blivit - tyvärr inte så långa som jag hade önskat men så brukar det vara om vårarna. Besök av goa vänner och årets första grillningar. Lite läsning i solstolen. Och i eftermiddags barnfotografering i en kohage :). Åh vad jag tycker det är roligt. Och när man sen matar in korten i datorn och får se dom på "riktigt" och får börja redigera så smått. Ja då blir man glad!!! 

Har inte hunnit redigera klart alla kort så klart men nedan kommer två smakprov.



En ny kortvecka väntar och det känns väldigt bra!

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Underbara bilder, fantastiskt fina, jisses, vad fina kort du har tagit. En liten älva i skogen, så himla vackert. Vilken känsla i bilderna, du har verkligen det!
    Ha en fin måndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!