header

header

17 april 2014

Påskledigt & lite hårfint.

Äntligen skärtorsdag och fyra dagars ledighet. Jag är nog inte ensam om att tycka att det är rätt skönt. För skönt och välbehövlig är just vad denna ledighet är. Dagar med familjen. Vara ute. Grilla korv. Träna. Mysa. Äta påskmat och godis så klart :).

Inledde denna skärtorsdag med en härlig powerwalk. Älskar att börja dagarna på detta vis. Friskt ute och en stigande sol som bidrar till ett konstverk på himlen. Kunde börja varje dag så här. Efter att ha skjutsat den lilla påskkärringen till skolan var det dags för kurs med jobbet. En riktigt givande förmiddag då vi fick utvärdera personlighetstester vi gjort tidigare. Och att det kunde stämma in så bra - lite spooky.

När kursen var slut svidade jag smidigt (eller kanske inte) om i bilen och gav mig ut på en löptur. Intervaller stod på schemat i dag. Riktigt jobbigt men det är vad som krävs för att bli bättre. Och vill man utvecklas är det bara att bita ihop och köra på. Hann även med att träffa fina vänner nu i eftermiddag. Alltid lika roligt att ses men tyvärr blir det inte lika ofta längre. Hoppas att det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång.

När det gäller mitt fotograferande så har jag börjat samla på mig lite rekvisita. Kan vara bra att ha när det dyker upp idéer till nya projekt. Och nya idéer dyker upp hela tiden så det ska bli kul när man kan få sätta dom i verket :). Hittills är det mest fina saker till håret som har inhandlats och dessa kommer bli perfekta till porträttfotografering.





Ingen klocka som ringer i morgonbitti och det känns helt FANTASTISKT!!

Trevlig skärtorsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!