header

header

1 april 2014

När det gått i ett.

Jösses vilken dag! Från det att jag slog upp ögonen i morse har dagen bara svischat förbi. Jobb. Hem och slänga i sig lunch. Åka till Falun för behandling. Hämta Emma. Konstatera att inhandlande av nya byxor var ett måste då det varit hål på knäna på två par byxor på lika många dagar. Inköp av byxor alltså. Hem och packa, laga byxor, tvätta, stryka, dammsuga, fixa och göra i ordning allt inför morgondagen. Men nu till sist tror jag läget är under kontroll. Men jag vet inte säkert. Så kan det bli när det har gått i ett :).

Det får bli allt från mig i dag. Ska försöka andas ut innan det är dags för sängen. I morgon styrs kosan hemöver. Fotoutrustningen liksom träningskläderna är packade. Ett frisörbesök är bokat. Det här ska bli så gött!!

Emmas snäcksamling som hon kom hem med från skogen häromdagen.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!