header

header

10 april 2014

Fikabak & en sneak-peak….

Så var det torsdag och färdigjobbat för den här veckan. Denna vecka har det minst sagt gått i ett så ledigheten som kommer är mer än välbehövlig. Hoppas på lugna dagar utan något särskilt inplanerat.

Började denna torsdag med en powerwalk innan frukost - underbar start på dagen! Efter ett relativt hårt löppass på lunchen åkte jag och hämtade Emma tidigare. Hon önskade detta i morse vid lämningen och vad gör man inte. Väl hemma var vi trötta båda två men aktiverade oss med att baka muffins.

Eller vi och vi. Det var Emma som bakade och jag som assisterade. Hon fixade det mesta själv men jag fick rycka in när det stod tsk och msk i receptet. I dag blev det chokladmuffins som vi lyxade till lite extra med bitar av mörk choklad i. För en chokladälskare som jag så var det mumma!!



Har även hunnit med att redigera de flesta bilderna jag tog i går. Kan liksom inte hålla mig när det är nya bilder som väntar i datorn. Skulle kunna sitta hur länge som helst men det är bara att bestämma till slut att det är nog. Annars skulle det ta evigheter. Bara man får fram känslan man eftersträvar så räcker det långt. Det blev många fina bilder och kanske dyker det upp några här så småningom. Bjuder tills vidare på en liten sneak-peak :).



Nu inväntar vi veckofinalen av Top Model Sverige. Jepp, jag är fast och även mini-me tycker om att titta. Inte det bästa barnprogrammet kanske men det finns betydligt värre. 

Ha det bra!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att baka muffins tillsammans. Jag och Matilda bakar rätt ofta och det är så mysigt.
    Fina bilder du visar och klart att nu vill man ju se fler.
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!