header

header

5 april 2014

Ett livstecken.

Jag har inte slutat blogga (i fall någon trodde det). Nej, en välbehövlig paus och fokus på familj, träning och fotografering. Så har det sett ut under dagarna jag varit här hemma hos mor och far. 

Sköna, underbara och välbehövliga dagar. Dagar då träningen äntligen börjat flyta på igen (och foten har blivit bättre. 5 löppass dem här veckan utan problem :). När hände det sist?). Dagar då både välbekanta och nya platser har besökts. Och dagar då jag hunnit ta turer med kameran. 
Bästa skorna som verkar vara räddningen för min löpträning :)

I morgon är det dags att åka tillbaka till Dalarna igen och som vanligt känns det så där. Något jag längtar efter är i alla fall att kunna dela med mig en bråkdel av alla kort jag knäppt. Att få visa er några av alla fina platser som finns häromkring. 
En riktig bildbomb utlovas :)

Hoppas alla har en bra helg! 
Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Längtar efter din bildbomb! Härligt att du haft det så bra, kopplat av, tränat, varit med familjen och fotat. Superskön kombo.

    KRAM!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Låter som att du har haft det riktigt härligt Carina. Blir skoj att få se bildbomben sedan :).
    Hoppas ni får en bra resa hem idag.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!