header

header

7 april 2014

Det kommer mera.

Ja, jag kan bara inte låta bli. Vill så gärna dela med mig av min långhelg hemma. Så i dag blir det blommor och då främst vitsippor som visas här inne. Dessa små vita blommor har börjat kika fram så smått. Upptäckte några i en backe under ett löppass och var ju bara tvungen att komma tillbaka med kameran. Fick även sällskap av Emma efter ett litet tag. Hon har så smått visat ett begynnande intresse för att fotografera :).








Det är inte längre bara träningen som skänker mig ro. Nej, nu finner jag även den i sällskap av min kära kamera. Känns lite skönt faktiskt. Att inte bara ha en sak som kan få en att finna lugnet. Det är oslagbart att få se världen ur kamerans sökare. Och när man sen får till en bild som får en att känna Wow. Då känner man sig lite lagom nöjd.

En måndag har kommit och gått. Och jag måste säga att jag är glad att den gått och snart är över. M är på resande fot igen och det är inte lätt att få till allt när man är ensam. Hinna med allt vad gäller jobb och hem. Men, det är bara att gilla läget och ta några djupa andetag.

Nu ska jag kolla på Timells skärgårdskök och längta lite till sommaren.

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

4 kommentarer:

  1. Oj så fint! Älskade vårblommor - som jag saknar dem. Njuter av det här Carina!

    Precis som du skänker mig kameran ro. Jag skulle gärna vilja fota med dig ;)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! Blir så himla glad av dina ord.

      Det skulle vara fantastiskt att få fota med dig!

      Ha en fin dag! Stor kram till dig!

      Radera
  2. Det är själavård med kameran och du har blivit duktig på att få till fina bilder! Tur att våren är på g så vi kan krypa lite på nära håll igen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack snälla du!! Dina ord värmer.

      Det är skönt att våren kommit så vi fått tillbaka ljuset och kan ut och fotografera igen :).

      En bra dag önskar jag dig! Kram

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!