header

header

29 april 2014

Borde packa.....

Så var jobbveckan slut för den här gången. Bara två dagar arbetades det. För i morgon är det dags. Om allt går som det ska så åker vi i väg på vår resa tidigt i morgonbitti (jag tar inte ut något i förskott förrän vi verkligen är på väg). Och jag borde verkligen packa men nja, det vill sig inte riktigt. Har fått ner lite grann i väskan och ska jag vara ärlig så har jag nog aldrig haft så lite packning med mig. Men bara pass, pengar och kameran är med så ordnar nog sig det mesta :).

Anledningen till att jag har lite svårt att komma till skott med packningen är att jag totalt fastnat i redigering. Skulle inte börja med helgens bilder men jag kunde helt enkelt inte hålla mig. Det gick bara inte. Och jag måste ju självklart visa några fler bilder på de söta systrarna.





Men nu måste jag stänga ner datorn och ta tag i det där med packningen. Vi får se hur det blir med uppdateringen här inne under veckan som följer. Har jag möjlighet kommer jag naturligtvis att blogga annars utlovas en bildbomb utan dess like när jag är tillbaka :).

Ha det riktigt bra!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Fantastiska bilder Carina! Du är galet duktig. Vilka fina porträtt. Jag skulle utan tvekan anlita dig bums om vi bodde lite närmare varandra. Är så stolt över dig.

    Ha nu en riktigt fin resa och njut. Ser fram emot att läsa allt om er resa när du är hemma igen.

    Kram på dig

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!