header

header

20 mars 2014

Badrummet

I går blev ju badrummet vi har hållit på och renovera äntligen färdigt. Tjohoo!! Inte så att vi har suttit i sjön då vi har ett badrum på nedervåningen. Det jobbiga har varit att ha folk här hela dagarna. Att liksom inte få någon lugn och ro. Och att leva i oordning och röra - inte min grej kan meddelas. Men nu är det gjort och det är såååå skönt!!

Det sista har fixats i dag och nu är det (nästan) klart. Naturligtvis är det lite kvar men det är väl så det ska vara :).


 Den rosa/lila tvålen är ett minne blott, i stället inhandlades denna:

Betydligt bättre. 



Ja, det var vårt badrum och vad jag har sysslat med efter jobbet i dag. I morgon är en ny dag och jag hoppas att de förkylningssymtom  jag känner av bara är trötthet. Förhoppningsvis ska en god natts sömn råda bot på detta.

Kram Carina.

7 kommentarer:

  1. Åhh, vad fint det blev! Golvet var supersnyggt, längtar tills vi får vägarna förbi :) Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag längtar också tills ni har vägarna förbi. Hoppas det blir snart!

      Ha en skön helg och hälsa familjen!
      Kram Carina

      Radera
  2. Riktigt fint! Golvet gillade jag och fina detaljer i fotograferandet! Du är duktig! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Både för kommentaren om badrummet och mitt fotande. Det värmer :).

      Hoppas det går bra med ditt fotande. Önskar dig en bra helg!
      Kram Carina

      Radera
  3. Kanonfint Carina! Och du är duktig på att förmedla det fina med dina bilder, en riktig superfotograf är vad du är!

    Hoppas det inte är förkylning du har på g. Här är båda småkidsen förkylda så Ebba är hemma idag.
    Ha en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supertack Jennifer! Blir så glad över dina värmande ord :).

      Tyvärr verkar det vara förkylning på g men en kväll m massa kurer hoppas jag ska råda bot på det. Tråkigt att barnen är förkylda. Hoppas dom kryar på sig snabbt!

      Ha en riktigt bra helg du med! Kram Carina

      Radera
  4. Detta är ett vittnesbörd som jag kommer att berätta för var och en att höra. jag har varit gift fyra 4 år och i femte år av mitt äktenskap måste en annan kvinna ta min älskare ifrån mig och min man lämnade mig och barnen och vi har lidit i 2 år tills jag träffade ett inlägg där den här mannen Dr.Wealthy har hjälpt någon och jag bestämde mig för att försöka hjälpa mig att ta med min älskare hemma och tro mig, jag skickade bara min bild till honom och min man och efter 48 timmar som han har sagt till mig såg jag en bil körde in i hus och se det var min man och han har kommit till mig och barnen och det är därför jag är glad att göra var och en av er i likhet med att träffa den här mannen och få din älskare tillbaka till dig själv. Hans email: wealthylovespell@gmail.com. ELLER KAN DU LÄGGA UPP HEM UPP PÅ WHATSAPP ANVÄNDA DETTA MOBILNUMMER +2348164728160.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!