header

header

6 februari 2014

Med blommor & med blader…..

….. firar vi och säger GRATTIS till världens bästa mamma som fyller år i dag! Världens bästa som jag inte vet vad jag skulle göra utan. Min goa och underbara mamma som fått fira sin födelsedag utan oss då vi tyvärr bor för långt borta för att bara titta förbi så där. Men jag hoppas att du haft en bra dag och att presenterna som kom med posten blev bra. Vi får ta tårta och fika nästa gång vi ses i stället. Älskar dig! <3

Veckans sista jobbdag och tack för det säger jag. Jösses vilken rörig vecka det varit och i dag var huvudet inte alls med. Tröttmössan var på och hjärnan funkade inte. Så det var en glad Carina som stängde ner datorn och for hem när arbetsdagen var slut. Men nu är det lediga dagar och jag tänker inte ägna affärssystem en endaste tanke.

Var och beställde matta till badrummet som ska renoveras. En mönstrad historia blev det och jag hoppas det blir bra. I mitt huvud ser det i alla fall bra ut :). Hastigt och lustigt bestämdes det att renoveringen kommer att ske en vecka tidigare än beräknat. Så nästa helg kommer att tillbringas med att riva ut allt badrummet. Denna helg kommer vi ägna åt att definitivt bestämma och beställa/inköpa badrumsmöbler. Det är lite så vi funkar - när det händer så går det i 120 :).

Inga större ansträngningar i kväll. Ett intervallpass har avverkats så det känns berättigat att slappa i soffan tillsammans med Emma. Vi är själva då M är i Danmark men tack och lov är han hemma igen i morgonkväll.

Dags att ladda för nattning och kvällssaga.

Trevlig kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!