header

header

12 januari 2014

Vintersöndag.

Äntligen blev det vinter på riktigt. Man  har ju känt sig lite lurad på vintern hittills denna säsong. Hoppas, hoppas att snön och kylan är här för att stanna.

Efter katastrofalt dålig sömn i natt så trodde jag ärligt talat inte att jag skulle ta mig ut och träna i morse. Men jo då. Är man envis så går det mesta. Helt ensam uppe i Bergebo när solen så sakteliga steg över grantopparna. Magiskt och underbart. Sen blev det inte lika underbart. Inte särskilt fint att åka och efter 20 min tänkte jag nästan packa ihop och åka hem. Men det gjorde jag inte. Envis som sagt……

Hemma igen så kunde jag inte motstå att ge mig ut igen. Det var så härligt att höra barnen leka ute i snön så jag tog med mig kameran på en väldigt kort runda. Det var hur som haver skönt att få mera frisk luft - det har blivit lite väl dåligt av den varan på sistone måste jag erkänna.
                                                                 Full fart ute i snön.





Inga planer för resten av denna dag. Misstänker att det blir en lugn söndag för min del.

Just det, måste ju berätta att Emmas första tand trillade/drogs ur i går. Och tandfén hade kommit på besök i natt. Stort ;).

Ha en fin söndag!
kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Åh, det är stort när första tanden tappas :).

    Underbart att snön äntligen kommit, hoppas som du att den får stanna nu.

    Härligt att resan är bokad, inte illa att ha en sådan resa att se fram emot.

    ha en fortsatt bra dag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var verkligen stort. Så roligt att se reaktionen :).

      Inte alls illa att ha denna resa att se fram emot. Känns nästan för bra för att vara sant.

      Hoppas du haft en bra dag! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!