header

header

5 januari 2014

Fika med världens bästa Bodil.

När det känns botten. När man är deppig och lite nere. Då är det tur att man har världens bästa vänner. Som hör av sig i precis rätt ögonblick. Som frågar om vi ska träffas och fika tillsammans.

I dag hörde världens bästa Bodil av sig och undrade om vi skulle ses över en fika. Naturligtvis ville jag det och efter lite sms:ande fram och tillbaka fick vi till en tid som passade oss båda. Så skönt att få sitta och bara prata om allt mellan himmel och jord. Så gott att få äta världens största räkmacka och att få dricka nypressad apelsinjuice. Värdefull tid med världens bästa vän.
Tack för att du finns kompis!!

Denna trettondagsafton har jag, förutom att fika, tränat och sett på avslutningen av Tour de Ski. Har även börjat klippa till ett nytt projekt jag planerar att sy. Ett av mina löften till mig själv: att jag ska skärpa till mig och göra saker jag tycker är roligt. Saker som jag liksom glömt bort, som t. ex. att sy.

En dag kvar av ledigheten. Inga planer spikade men något ska vi väl komma på :).

Trevlig trettondagsafton!


2 kommentarer:

  1. Tack snälla för att du är så söt mot mig! Ses kanske imorgon. Kramar Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag som ska tacka!

      Ha en bra dag! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!