header

header

2 januari 2014

Att ha städat ut julen.

I dag var det dags. Många dagar har gått sedan julafton, juldag och annandag. Julen är över och därmed dags att städas ut. I morse drog vi i gång. Hade inte plockat fram så mycket så det gick relativt snabbt. Nu är allt som vanligt igen så när på en stjärna i köket som varje år tenderar att få stanna aningens längre.

Kroppen skulle ju tränas i dag. Så var det sagt och så fick det bli. Ett distanspass löpning i ganska hög fart. Känns i kroppen nu kan jag lova men det gör inget. Det är ju en skön känsla :). I eftermiddag drog hela familjen på bio: Sune på bilsemester. En riktigt bra film för både barn och vuxna. Pappa Rudolf är ju oslagbar.

Dagen har innehållit en stor del "tv-tittande". Började se första avsnittet av Fröken Frimans krig - den serie som gått nu i jul - och då var det kört. Plöjde alla tre avsnitten och jag måste säga att det var länge sen jag såg en så bra svensk serie. Den finns på SVT Play fram till slutet av den här månaden och jag kan varmt rekommendera att se den om ni inte redan gjort det.
När kommer ljuset igen?

Nu blir det mera tv-tittande i form av Läckbergs Tyskungen.

Trevlig kväll!


2 kommentarer:

  1. Får önska dig en god fortsättning.
    Matilda skulle ha börjat skolan idag men det blev inställt pga av snöstorm. Så vi har myst inomhus i dag och snön har kommit ner hela dagen lång.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma!

      Mysigt med snö! Önskar vi hade mer av den varan.

      Trevlig helg!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!