header

header

22 januari 2014

Att det kan vara så vackert.

Det blev ett lunchpass även i dag. Jag kan liksom inte hålla mig borta från skogen. Från allt det vackra. Naturen och framför allt skogen är svårslagen just nu. Lockar och drar. Med allt det vita. Lägg där till solen som kikar fram och visar diamanterna som glittrar i snön. Det gnistrar och omhuldar på samma gång. Och jag, jag känner mig bara så lycklig när jag får vara där. Och jag förundras. Förundras över att det kan vara så vackert.

Mobilbilder fick det bli.

Efter att ha vistats i den vackra vintervärlden var det dags att hämta Emma. En lugn och skön eftermiddag utan krav. Skön tid tillsammans. Fram emot kvällskvisten kom en liten goding på besök och vi fick äran att vara barnvakt. Väldigt roligt måste jag erkänna. Inte så konstigt då föremålet för "vaktandet" var helnöjd och på ett strålande humör.
Den lilla solstrålen som besökte oss :).

En jobbdag kvar denna vecka. I morgon blir det vila från träningen (även om jag egentligen inte vill). Men det gäller att vara klok och tillåta sig vila. Har ingen lust att köra på för hårt och bli sjuk igen. Så vila får det bli.

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Ja det är otroligt vackert ute nu. Måste säga att det kändes lite surt att behöva sitta inne och jobba när det var soligt och fint ute.
    Hoppas du får en fin torsdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår precis hur du känner. Jag känner likadant när jag måste vara inne. Men i morgon kan vi vara ute hela dagen :).

      Hoppas du haft en bra dag!
      Kram Carina.

      Radera
  2. Sagolikt vackert! Magnefikt! Älskar sån här vinter.

    Klokt att vila och ta det lugnt.

    KRAM fina!

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar också sådana här vintrar :). Hoppas din vinter hemma hos dig är lika vacker.

      Ha en fortsatt fin vecka!
      Kram Carina.

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!