header

header

28 december 2013

En lördag med fotouppdrag & rejäl överraskning.

Dagen hann knappt börja förrän den gått och det var kväll igen. Min lördag har gått i en rasande fart och när jag börjar tänka efter vad jag gjort är det inte så konstigt.

Rejält trött i morse efter en natt med väldigt dålig sömn. Lite småfix följt av en väldigt trevlig överraskning när jag skulle kolla kontot. Ytterligare en julklapp från goa pappa (mer om det kommer). Masade mig ut på en löprunda - inga pigga ben men ändå skönt. Hem och stretcha och duscha och sen ner på stan. Till fotoaffären!!

Min snälla pappa tyckte nämligen att jag skulle få min blixt till kameran!!!! Behöver jag säga att jag är överlycklig och supertacksam. Äntligen kommer jag kunna ta bra bilder inomhus även om det är mörkt :). Miljoner, superduper tack, pappa!!!! Efter mitt inköp var det dags att fixa lunch och sen ut på dagens fotouppdrag.

Fick än en gång äran att fota min duktiga vän Malin som designar kläder :). I dag var även hennes son Isak med. En riktig rolig fotografering där vi effektivt hann med att fota många bilder i olika miljöer på relativt kort tid.






Efter fotograferingen hann jag kolla lite på Touren som började i dag, stryka kläder samt ordna och leverera bilder till Malin (allt är inte klart ännu men ett första utkast). SEN satte jag mig i soffan och mös med Emma och såg på Skärgårdsdoktorn - denna fantastiska serie.

Ja, det var min lördag det! I morgon är det dags att packa väskorna igen. En resa norröver står på agendan.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!