header

header

26 december 2013

Annandag.

Denna andra dag efter julafton har jag i ärlighetens namn inte gjort många knop. Har varit trött hela dagen lång. Men vad gör väl det när man har möjlighet till sovmorgon och även att lägga sig och läsa i en julklappsbok :).

Totalt inaktiv har jag väl inte varit om jag ska vara helt ärlig. Nej, ytterligare ett löppass avverkades under detta julfirande. Denna gång sprang jag och M tillsammans och det blev ett bra pass med högt tempo - det gillas :). Tre av fyra dagar har jag kunnat springa och det känns nästan helt overkligt med tanke på att foten krånglat sen i våras. Jag njuter kan jag lova!

Efter att ha vilat lite mera efter lunchen packade vi oss in i bilen och for tillbaka mot Dalarna. Alltid lika svårt och tråkigt att lämna föräldrarna men det är som det är. Vi har, trots bristen på snö, haft en fantastisk jul. Tusen tack finaste mamma och pappa! Ni är bäst helt enkelt <3.

Uppskattar hembygden allt mer. 

Nu blir det till att läsa några fler rader i min bok. Fick senaste av Denise Rudberg: Bara tre kan leka så och jag tycker den är så bra att jag har svårt att sluta läsa i den. Sen blir det nog några fler chokladbitar. I morgon är det meningen att jag ska sluta äta godis så det gäller att passa på ;).

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!