header

header

3 december 2013

All I want for Christmas….

Så var det ju det där med julklapparna….. Aldrig har det varit så svårt att komma på bra julklappar som i år. Inte ens till Emma har det varit lätt. Har nästan handlat klart nu men jag vet inte om jag känner mig nöjd men det får bli som det blir. Det är ju tanken som räknas, eller…..

Men när det kommer till vad jag själv ska önska mig i julklapp. Just det. Vad önskar jag mig egentligen i julklapp? Är det något överhuvudtaget?? Visst önskar jag mig saker men inte sådana som jag tycker man kan önska sig av någon. Inte när det är väldigt dyra saker man skulle vilja ha. Nej, då får man nog önska sig ett litet bidrag och spara ihop till sakerna själv. Det är mer min melodi.

Men EN sak har jag kommit på att jag skulle vilja ha i ett paket under granen. En sak som jag önskar mig av mamma och pappa. Vi får väl se om jag varit tillräckligt snäll eller inte…
Här är i alla fall två saker jag skulle vilja ha men inte direkt önskat mig (för jag tycker de är lite för dyra): en väska Soul of Maia (finns bl. a på Blackballoon) och en extern blixt till min kamera. 

Men det jag önskar mig mest av allt en vit jul med massa julstämning och lugn och ro. Det är nog det jag vill ha mest av allt i julklapp.

Trevlig tisdagkväll!






2 kommentarer:

  1. Vilken himla snygg väska! Jag håller tummarna! Vad kul att du också är med i kalendern! Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja väskan är verkligen snygg. Tack för att du håller tummarna :).

      Stor kram tillbaka till dig!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!