header

header

14 november 2013

Semesterbilder!

Äntligen har jag fått in bilderna i datorn. Och äntligen kan jag dela med mig en liten bit av vår fantastiska vecka. När man tittar tillbaka och ser bilderna är det nästan att man får nypa sig i armen för att inse att man faktiskt varit där. Att man haft det så bra.

Här kommer ett litet urval av alla bilder som togs under vår härliga vecka i Aurgineguín på Gran Canaria. Håll tillgodo :).











Det kan tänkas att det dyker upp fler bilder framöver. Har ju som sagt en del att välja mellan ;). 

Annars har det varit fullt upp i dag. Fyra dagars jobb ska klämmas in på två (det blir till att jobba även i morgon) och saker finns att fixa här hemma också. Lite motigt har det varit men det går ändå. 

Nu ska jag försöka läsa ikapp hos er andra och sen blir det till att sätta tänderna i första boken om Mr Grey. Ja, jag kunde inte hålla mig längre utan var tvungen att köpa boken i dag när jag var och handlade. Är grymt nyfiken att ta del av vad många pratat om :). 

Önskar alla en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder, förstår att ni hade det toppen! Det var där som vi var när vi var på Gran Canaria, ett riktigt mysigt ställe.
    Hoppas att jobbandet har gått bra och att du nu kan slappna av och får en riktigt skön kväll.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!