header

header

6 november 2013

S.E.M.E.S.T.E.R!!!!

Har äntligen kunnat sätta mig ner för att andas ut lite. Efter en smått kaotisk morgon börjar jag känna att läget är under kontroll och väskorna står färdigpackade. Jepp, i dag är det nämligen dags. Vi drar mot varmare breddgrader och ska spendera en hel vecka i sol och värme :). Och det ska bli såå skönt!

Har inte vågat ta ut något i förskott innan för man vet ju aldrig - någon kan ju bli sjuk. Men nu vore det väl attan om vi inte skulle komma iväg.

Nämnde ju att morgonen var smått kaotisk och det är precis vad det tenderar att bli när jag känner att jag inte har full koll på allt. När väskan i det stora hela var färdigpackad skulle jag bara kolla så att lilla kameran funkade. Gjorde den det? Nej, inte direkt. Är det inte typiskt så säg? Ja, ja tänkte jag. Det blir väl till att åka och fixa en ny när affären öppnar. Hann dock ut och träna och när jag kom hem testade jag den en sista gång. Och gissa vad: jo då funkade den minsann. Vet inte om jag ska våga lita på den men nu är den i alla fall nerpackad tillsammans med den stora. Ja, båda får följa med. Vet att jag kommer ångra mig om jag inte tar med den "riktiga".

Vet inte om det blir helt tyst här inne under kommande veckan. Kanske kikar jag in en snabbsväng, vi får se. Annars lovar jag att bjuda på en bildkavalkad när jag är hemma igen. Förhoppningsvis lite mer solbränd och lite mer utvilad :).
Hoppas hösten visar sig från sin bästa sida för er alla!

Ha det bäst allihopa!
Kram Carina.


2 kommentarer:

Tack för du lämnar några ord hos mig!