header

header

4 november 2013

Nu får det vara nog!

Skärpning Carina! Nu får det vara slut-surat. Nu får det vara färdigt med alla negativa tankar. Nu får det räcka med "jag vill inte träna i dag heller. Det är inte roligt". Nu är det banne mig dags att ta tag i mig själv. Vända negativ till positivt. Ta mig ut och träna - jag vet ju att jag mår så mycket bättre när jag väl kommer ut. Ska sluta tänka på allt jag inte kan göra pga hälen utan göra det jag kan i stället. Från och med nu så får det helt enkelt vara nog!
Skärpning! Hör du det??

Det blir allt från mig i dag. Tidigt i säng och tänkte försöka hinna läsa några rader innan jag släcker de blå.

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Låter kanon Carina, bort med negativitet och in med positivitet, heja dig!
    Kramar Jennifer

    SvaraRadera
  2. Tack Jennifer! Hoppas din häl är på bättringsvägen. Själv tänker jag testa stötvågsbehandling när jag kommer hem.

    Ha det bäst!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!