header

header

21 november 2013

Julen 2013 är inledd.

I dag har julen 2013 officiellt börjat här i huset. Eller i alla fall smugit i gång så smått. Emma och jag har bakat årets första lussebullar. Så himla mysigt. Inte bara att det luktar gott och har gett en föraning om vad som komma skall. Det var så kul att baka tillsammans med Emma. Hon fixade det mesta och vi hade en mysig stund tillsammans i köket :).




Annars har dagen bestått av jobb. Beslut om att inte behålla någon av de fyra mattor som släpats hem - pust. Och ett besök nere på stan där ett par väldigt, väldigt fina skor (som har suktats efter hela hösten lång) har lagts undan och ska funderas över natten om de ska köpas eller inte. Kan säga att jag är grymt less på att gå runt i mina gympadojor pga hälen och inte kunna använda några andra skor. Därav min fundering på de undanlagda finningarna.

I morgon är det min dag och förhoppningsvis ska jag hinna med både det ena och det andra.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!