header

header

28 november 2013

Ett hej på kvällskvisten.

Kikar in en kortis så här på kvällskvisten. De senaste dagarna börjar ta ut sin rätt. Har haft kurs på jobbet i dag och i går med längre dagar än jag är van vid och huvudet är grymt trött. Lägg där till att det blåste järnet i natt och jag var därför vaken från klockan tre - inte bra.

I morgon är jag i alla fall ledig - jippi!!!!. Då ska jag unna mig att vara just ledig. Träning (så klart) och ett allvarligt försök att få upp stjärnor och ljusstakar här hemma ska göras. Sen hoppas jag på att hinna med en kortis med kameran. Det har varit fantastiska himlar de senaste dagarna men jag har helt enkelt inte hunnit föreviga dem - så kan det vara ibland - man hinner inte med allt.

Det får bli allt för i dag. Nu ska här krypas i säng och förhoppningsvis blåser det mindre i natt :).

Ha en riktigt skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej fina Carina.....vill säga hej och berätta hur mycket jag tycker om dig och din blogg.

    Ha en fin fredag och helg. Stor kram!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej fina Lotta! Blir så himla glad över dina kommentarer! och jag kan bara säga det samma om dig och din blogg!

    Ha en fin helg du med! Bamsekram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!