header

header

21 oktober 2013

Resa på g.

För snart ett år sen befann jag mig här:

Med dom här brudarna:

En fantastisk weekend i Ungerns vackra huvudstad Budapest med Bodil och Lena hade jag i början av november förra året. Under den här helgen funderade vi på om vi inte skulle försöka få till en resa till solen med våra familjer. Sagt och gjort ett datum spikades och om ungefär två veckor så gör vi en resa tillsammans igen med våra familjer och ytterligare några vänner. 

Resan den här gången går till Gran Canaria och jag längtar måste jag erkänna. Det här med solresor är inte riktigt min grej, egentligen men nu verkar det vara upp och ner på allt ;). Det ska bli skönt med värme, all inclusive, slappa vid poolen och bara komma bort från alla måsten. Ja, jag längtar och om några veckor så är det dags :). 

Annars har det varit en lagom dag i dag måste jag säga. Lagom mycket på jobbet, tid över för att plugga lite foto, lite fix i trädgården och ett bra träningspass nu i kväll. En bra dag helt enkelt :). 

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Det låter så skönt att ha en sådan resa att se fram emot! Det skulle inte sitta fel med lite semester :).

    Vilka otroligt fina bilder i förra inlägget, du är ju bara så duktig!
    Hoppas att du får en bra tisdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, den här semestern är riktigt efterlängtad :).

      Tack för dina fina ord, blir glad!
      Hoppas du får en bra sista dag innan ledigheten. Kram Carina

      Radera
  2. Å, underbart ju med Gran Canaria!! Jag ska till Istanbul snart....vet inte om det är så varmt men jag ser fram emot en spännande vecka!

    Vilken bra början på veckan med tid för fix och foto ;)

    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så spännande med Istanbul!! Ser verkligen fram emot att få se dina bilder därifrån. Det kan inte bli annat än bra :).

      Hoppas du får en riktigt bra vecka! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!