header

header

25 oktober 2013

Njuter!

Den här fredagen njuter jag. Till fullo. Njuter av att vara hemma i Värmland. Hos mamma och pappa. Av att vakna upp i flickrummet. Av att dra runt i pyjamas till halv tio. Av att ge mig ut på ett riktigt långpass på rullskidorna. Av hösten som strålar och tar andan ur mig. Av att ta med mig mamma och Emma ut i skogen. Av att fotografera en magisk utsikt över sjön Fryken. Ja, i dag njuter jag riktigt mycket :).
Rullskidpass i välbekanta omgivningar. 

Önskar alla en härlig fredagkväll!

6 kommentarer:

  1. Det låter härligt Carina! Fortsätt att njuta och ha det toppenbra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ÄR härligt!!! Ha det toppenbra du också! Kram Carina

      Radera
  2. Jättehärligt Carina! Jag går runt i min PJ med just nu ;)

    Njut, koppla av och en riktigt skön helg finaste du!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Lotta! Hoppas du också haft en skön och avkopplande helg! Kram Carina

      Radera
  3. Vad underbart. Jag tassar runt i min PJ just nu och det är ju så mysigt.
    Fina bilder av vacker natur.
    Ha en fin helg.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det mysigt :).

      Ha en fin helg du med!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!