header

header

7 oktober 2013

När lyckan bubblar.

Måndag igen. Och vilken måndag det har varit! Sol som strålat. Ljumma vindar. Och dessa magiska färger. Blir lycklig så fort jag sticker ut näsan och ser alla dessa färger. Rött. Gult. Orange. Grönt. Kan inte få nog. Det är nu naturen ger mig som mest. Nu på hösten. Det är då lyckan bubblar!





Fick till ett alldeles förträffligt träningspass på lunchen. Njöt av varendaste liten sekund. Kände energidepåerna fyllas på. Idéer för fotoprojekt sprutade. Och att jag sedan hade tryck i benen. En ren och skär bonus :).

När jag hämtat Emma så var vi faktiskt ute nästan hela eftermiddagen. Lite mellis och högläsning ur När Findus var liten och försvann på farstukvisten. Lite kreativt skapande med hjälp av en brädbit, hammare, spik och lite garn. Och sen blev det ju även lite bilder tagna. Kunde liksom inte låta bli när förutsättningarna var som de var. Och när man sen får fotografera den finaste. Då fortsätter lyckan att bubbla!

Önskar alla en bra start på veckan!

2 kommentarer:

  1. Härliga höstbilder. Ja nog är det bra vackert ute nu!

    Hoppas att ni får en bra tisdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är nästan overkligt vackert nu. Vill bevara och insupa allt så mycket det bara någonsin går :).

      Hoppas ni haft en bra dag och att veckan fortsätter likadant!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!