header

header

11 oktober 2013

Inte som det var tänkt men bra ändå.

Fredag och planerna var spikade. Ett träningspass på morgonen och sen kurser för hela slanten tills det var dags att hämta E på skolan. Så var det tänkt. Det blev inte riktigt så för i morse vaknade E och kändes varm. Jo men visst, termometern visade feber. Liten blev besviken men ingen skola när man har feber. Så är det bara. Nej, den här dagen blev inte som det var tänkt men det blev bra ändå.

Vi fick en bonusdag tillsammans och det var riktigt mysigt. Vi höll oss så klart mestadels hemma men ett besök på bibblan och ett hos polisen (nya pass skulle hämtas ut) hann vi med. Annars har den lilla konstnären varit i farten och så har vi myst och läst saga.




I kväll tvingade jag mig ut och träna. Hade ingen som helst lust. Vet inte vad som hänt men just lusten att träna har försvunnit. Det är motigt varenda gång jag ska ut. Drygt är vad det är. Förstår inte varför? Jag mår ju så bra bara jag väl tar mig ut. Ja, ja det är väl så det är emellanåt.

Nu är det helg och det är så himla gôtt!!

Ha det bäst!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!