header

header

29 oktober 2013

En sån där dag.

Kikar in en kortis så här på tisdagskvällen. Önskar jag kunde skriva att allt var på topp och att jag bubblar av glädje. Så är det tyvärr inte. Det är en sån där dag då allt bara känns fel utan egentlig orsak. När det mesta går emot en. När man har noll energi. Inte vill göra något. Usch, tycker inte om när det känns så här. Gillar inte sådana här dagar.

Har i alla fall tvingat mig att göra saker i eftermiddag. Bakat matbröd. Fikabröd. Gjort kålpudding till middag. Fixat och donat. Allt för att hålla igång. Hålla igång ja. Tyvärr blev det ingen träning för mig. Nej, inte ens det vill jag göra. Och det gör att jag känner mig ännu mer låg. Nej, dags att sopa undan alla negativa känslor och tankar. I morgon är det en ny dag. Solen ska skina. Jag ska träna i dagsljus och då. Då ska det kännas bra igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!