header

header

18 oktober 2013

Ändrade planer.

Vid det här laget borde man lära sig att livet sällan blir som man tänkt sig. Men för den delen är det ändå lika tråkigt när det inträffar. Den här helgen var det tänkt att vi skulle åka norröver för att hälsa på vänner i Östersund. Tyvärr fick vi lov att ställa in den resan då Emma fortfarande inte här helt frisk. Riktigt tråkigt är vad det är men vad ska man göra? Ja, det blev ändrade planer men huvudsaken är så klart att Emma blir frisk. Så nu får vi göra det bästa av helgen på hemmaplan i stället.

Den här fredagen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Har i alla fall städat hela huset ordentligt så nu luktar det gott av grönsåpa :). Det är ju en strålande höstdag på g så vi får se om vi tar oss ut för att få lite frisk luft. Sen är det ju det där med löven. Vet inte hur många skottkärror jag krattat ihop hittills men så fort man vänder ryggen till så är det lika mycket på marken igen. Fast det gör mig inte så mycket. Tycker det är ganska skönt att vara ute och kratta löv.

Dags att ta tag i den här dagen. Ska bara ta mig in i duschen först.


Hoppas alla får en kanondag!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Nej vad synd att hon fortfarande är dålig, du får ge henne en stor kryakram.

    Hoppas att ni fick en riktigt bra fredag ändå och att ni får en riktigt skön helg på hemmaplan!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!