header

header

30 oktober 2013

7 dagar kvar....

Om en vecka vid den här tiden sitter jag på ett plan på väg mot varmare breddgrader! Känns helt galet. Att vara på väg mot sol och värme. Inte behöva laga mat på en vecka. Bada hela dagarna (om man önskar). Dagar utan planer. Bara umgås med familj och vänner och ha det gött. Åh, vad jag längtar!!

Nu är det färdigjobbat för den här veckan. Har tagit ledigt så Emma ska få lite höstlov. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på ännu men något ska vi väl komma på :). I alla fall skönt att inte behöva ha någon klocka som ringer. Lite lyx måste man unna sig emellanåt.

Det blev inget träningspass i solen i dag. Nej, jag kunde inte förmå mig till att ta mig ut. Det är helt otroligt. Jag har aldrig upplevt ett sådant motstånd mot att träna tidigare. Känner inget sug what so ever. Det känns bara som ett enda stort måste. Blääää! Ska göra ett nytt försök i kväll att ta mig ut på ett löppass i mörkret. Vi får hoppas att det går bättre.

Annars så funderar jag mycket (som vanligt). Har så många drömmar och idéer. Så mycket jag vill göra. Så mycket jag vill hinna med. Vet inte hur jag ska komma till rätta med detta. Tror jag ska börja med att skriva ner allt och sen får jag väl helt enkelt prioritera. Försöka välja vad som är möjligt att genomföra. Det vore väl attans om man inte ska lyckas uppfylla några av sina drömmar :).


 Hittade den här i trädgården i dag. 
Snart november - galet.


Hoppas alla har en bra onsdag!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Underbart att få åka iväg så, jag förstår att du längtar!

    Dina bilder är jättefina. Fortsätt att dröm och tro på dina drömmar så kommer nog någon av drömmarna gå i upplevelse.

    Ha nu ett riktigt härligt höstlov med lilla E! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!