header

header

27 september 2013

Nu är jag här!!

Sitter och myser i mitt paradis och känner mig väldigt nöjd måste jag säga :). I dag har jag förflyttat mig från Dalarna till mitt paradis i Värmland. En helg med fina vänner står för dörren och det känns väldigt bra. 

Ska ta tillfället i akt och försöka komma ner i varv. Slappa och må gött helt enkelt. Och det var tur att jag packade ner träningskläderna. Ett löppass följt av lite styrka blev det här på kvällskvisten. 
Hann med ett besök i en mysig butik

Löpning i den bästa terrängen!

Riktigt god mat & äppelpaj till efterrätt.

Kvällens vackra vy innan mörkret föll. 
(bilder från mobilen, därav kvalitén)

Önskar er alla en bra helg!
Kram Carina

4 kommentarer:

  1. Som alltid Carina...magiskt! Jättefint och vilken början på helgen. Det låter fantastiskt härligt med fina vänner, god mat och vacker miljö.

    Njut!!

    Stor kram, tack rara för fin hälsning också <3

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Ja helgen har varit fantastisk och jag har njutit i massor :).

      Hoppas du haft en toppenhelg!
      Kram Carina

      Radera
  2. Vackra bilder.
    Verkar ju vara en bra start på helgen.
    Hoppas resten av helgen var lika bra och att du njöt och hade det bra.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!

      Helgen har varit lika bra och jag har haft det toppen!

      Ha en skön söndag du med!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!