header

header

23 september 2013

Helt snurrig.

Helt snurrig och yr. Så skulle man kunna beskriva mig just nu. Tankarna far och flyger och jag kan bara inte koncentrera mig. Så mycket jag vill göra. Så mycket jag borde hinna med (enligt mig själv). Men jag hinner inget känns det som. Inget blir gjort.

Ja, ja, så är det i bland. Det är liksom bara att acceptera att man inte är helt på topp. Att tiden inte riktigt räcker för allt man vill göra. Men trots detta tycker jag fortfarande att livet är rätt behagligt att leva. Och det räcker ju långt, eller hur?

Inget mer från mig i dag. Ska försöka koppla av resten av kvällen och få ordning på allt det där som snurrar. I morgon är en ny dag. Förhoppningsvis blir den lite mindre rörig än dagen som gått.




Lite redigering har jag i alla fall hunnit med.

Trevlig kväll!
Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder Carina! Du är så duktig och har en sådan känsla för fotografi. Heja dig! :)

    Ibland är livet så. Snurrigt. Man tycker att man inte hinner med något alls och att det finns så mycket som man vill. Då, när jag känner att jag inte får något gjort alls, brukar jag skriva ner allt jag har gjort under en dag. För att på svart och vitt faktiskt se hur mycket jag får gjort. Korta ner min kravlista på mig själv och känna mig nöjd med det jag hunnit med istället för att fokusera på allt som jag inte hann med.

    Jag hoppas det slutar snurra Carina och att du får en bra vecka.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!! Blir så glad Lotta!

      Det var kloka råd jag fick av dig. Tack! Ska nog ta och göra som du föreslår och skriva ner det jag gjort under en dag. Man blir nog lätt blind och ser bara det man inte gjort.

      Hoppas du också får en bra vecka!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!