header

header

13 augusti 2013

Moas giraff.

Berättade ju häromdagen att jag färdigställt ytterligare ett projekt. Nu har jag hunnit både fota och ge bort den till den lilla person den var ämnad för. Så nu kan jag visa det färdiga resultatet även här :).

Den här gången var det inte en ängel som syddes utan en liten giraff. Och den som fick det var lilla Moa. En otroligt söt liten tjej som kom till världen för si så där en månad sen och som vi träffade igår.



Åh, så kul det var att sitta och pilla med detta. Att sy är verkligen något jag gillar (när det går problemfritt ;) ) men tyvärr blir det allt mer sällan mellan gångerna. Tiden vill liksom inte räcka till för allt man vill göra.

Nu är andra jobbdagen avklarad och jag börjar äntligen komma ikapp. Åtminstone lite. Att man nyss haft semester känns väldigt avlägset då jag är tröttare än på länge. Men det är väl så det är för de flesta.

Nu ska här kollas väder och därefter beslutas vad dagens träning ska bestå av. Uppehåll, då blir det träning ute. Regn och rusk, då blir det nog ett pass inne.

Trevlig tisdag!

6 kommentarer:

  1. Men hur söt är inte den här lilla giraffen? Vilken lycka att ha en sådan från dig <3

    Skönt att känna att du är ikapp, koll på läget är alltid en bra känsla. Jag blir också trött efter semestern...vet inte varför men det är bara så ;)

    KRAM finaste du!

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du!

      Ja det är konstigt den där tröttheten efter semestern. Kanske blir det så för att man har slappnat av när man varit ledig.

      Stor kram till dig!
      Carina

      Radera
  2. Hej Carina!

    Stort tack för din himla fina kommentar hos mig, om du visste vad det värmer! ♥

    Vilken otroligt söt liten giraff du visar här då, bedårande!

    Kram Jes

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Dina ord värmer mig!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!