header

header

25 augusti 2013

Fortsatt sommar!

Alltså vilken helg som passerat. Det är nästan så man inte tror att sant. Att sommaren bara fortsätter och fortsätter. Man kommer nästan inte i håg hur det känns med dåligt väder. Visst är det skönt att det äntligen blev en bra sommar!

I kort har min helg sett ut så här: ett långpass på racern, ont i ryggen, snabbshopping, lässtunder i solstolen (pga ryggen), lite tvätt och fix, varit på 6-års kalas, träffat vänner, preliminärbokat en tjejhelg i stugan, bättre i ryggen, fotat i gryningen, cyklat med familjen, haft ett fotojobb, sprungit med stavar, sett lite på tv.
Glada barn på fina Ebbas kalas.

Fotojobb på Gammelgården.

Några ganska bra dagar med andra ord (förutom det där med ryggen). Jag har, tack vare en fin vän och en go dotter, kommit i gång med mitt projekt :). Just nu är det så kul så jag önskar jag kunde ägna dygnets alla timmar åt det. Men det går ju så klart inte :).

I morgon är det en ny vecka och det känns faktiskt ganska bra.

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Perfekt helg med andra ord! Härligt att vädret är så bra också.

    Sköt om din rygg och hoppas att det fortsätter gå mot bättringsväg!

    Ha en fin början på veckan Carina <3

    xx

    SvaraRadera
  2. Superhärlig sommar har det varit! Önskar att alla somrar kunde bli som denna. Då hade vintern varit lättare för en sådan som mig som inte gillar mörker och kyla.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!