header

header

10 augusti 2013

En tjuvtitt......

Är hemkommen från dagens fotografering och jag har parkerat i soffan. Har huvudvärk och är helt slut. Det tar på krafterna att fota ett bröllop vill jag lova. Men attans vad roligt det är. Kan lova att sömnen kommer infinna sig problemfritt i natt :).

Vilket brudpar! Så vackra och så fina tillsammans. Det strålade om dom. Ja, idag har jag än en gång fått föreviga den sanna kärleken.

Har inte hunnit mer än att ladda in korten men jag kan inte hålla mig från att visa en bild från dagen.
Dagens vackra brudpar!

Hoppas alla haft en riktigt bra lördag!
Kram Carina


2 kommentarer:

  1. Underbart! Bilden är sååå fin! Hoppas att du får dig en god natts sömn nu!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Så jättefin bild!
    Måntro du hade roligt! Vad kul för dem att ha dig som fotograf.
    Vi var också på bröllop och hade jättekul.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!