header

header

10 augusti 2013

En lördag i kärlekens tecken.

Så var det dags igen. Att få vara med och dela. Föreviga löften, kärlek och lycka. I dag är det dags för mig att än en gång iklä mig rollen som bröllopsfotograf. Ännu en gång har jag fått förtroendet att fotografera ett bröllop. Känner mig väldigt tacksam (och väldigt nervös). I dag blir det en lördag i kärlekens tecken :).




Några rosor som blommat i trädgården i sommar.

Men först en träningstur för att rensa huvudet och tanka lite energi!

Önskar alla en trevlig lördag!

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt Carina. Jag gläds med dig och du är så duktig så det kommer att gå kanonbra idag! Ett stort lycka till och ha en jättebra dag!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Du är allt för snäll Jennifer! Blir så glad för dina ord - de värmer!

    Hoppas du mår bättre!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!