header

header

26 augusti 2013

Emil & Jessicas dag.

Nu behöver jag inte smyga längre :). Nu är bilderna färdigredigerade och levererade till det fina brudparet. Och äntligen kan jag visa hur vackra de var på sin dag. Än en gång tack, Emil och Jessica för jag fick äran att föreviga ert bröllop. 

Många bilder var det som togs men här följer ett urval:















Lite bröllopsyra fick inleda denna vecka. Första jobbdagen är avverkad. Träningen avklarades på lunchen. Ett racerpass i blåsten. Fy så tungt det gick och jag var riktigt glad är jag var hemma igen. I morgon åker M till Tyskland och jag och Emma huserar själva här hemma. Men det ska väl gå det med. 

Trevlig måndagkväll!

6 kommentarer:

  1. Åh vad fina korten blev :) du är grym Carina, kul att jag fick äran att vara virrig assistent :) kramar och tummen upp! Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin! Och tack för assistansen. Det var riktigt kul att ha dig med och så farligt virrigt var det väl inte ;).

      Kram Carina

      Radera
  2. Åh vilka fina bilder. Gillar verkligen graffiti-bilden, såååå snygg! Du är fantastiskt duktig på att fotografera.

    Hoppas att du och Emma får en fin vecka! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Dina ord gör mig väldig glad :).

      Hoppas att ni också får en bra vecka och att det blir bättre med J på dagis.
      Kram Carina

      Radera
  3. Vackra bilder på ett stiligt brudpar. Bröllop är så underbart. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina ord!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!