header

header

29 augusti 2013

Äntligen!!

Ja, äntligen har vi fått tillbaka pappan i familjen igen. Han har inte varit borta speciellt länge egentligen men tre dagar i Tyskland har känts av. Men nu är ordningen återställd och det är sååå skönt :).

Något som inte är lika skönt är att vila från träningen. Det har jag gjort i dag (och egentligen borde göra även i morgon, för så sliten är jag). Nu kryper det välbekant i kroppen och huvudet vill ut och träna. Men jag lyssnar på kroppen och i dag vilar jag som sagt. 

Nu blir det till att fundera lite på vad jag ska göra med håret i morgon. Ett besök hos frissan står på schemat under förmiddagen. Väldigt välbehövligt då jag senast var där i maj. Oj, oj, oj. Hur ska det här gå? Det ska i alla fall bli skönt att fräscha till det och bli av med den solblekta färgen.  

Uttråkad i eftermiddag, då fanns det några bilder i mobilen att fixa med :).

Trevlig kväll!


5 kommentarer:

  1. Vad skönt att vara tillsammans igen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, jätteskönt att vara tillsammans igen!

    Jag vilar idag med...känner mig trött och lite förkyld nästan, otippat! Men, jag äter lemon pie och dricker te, så det känns nog bättre imorgon ;)

    KRAM fina, ha en härlig helg!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt att vara tillsammans igen :)

    Inte kul om du blir förkyld :(. Hoppas du kryar på dig och känner dig piggare!

    Stor kram och trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!