header

header

31 juli 2013

Typiskt mig!

I morse for vi vidare söderut för att träffa M:s bror med familj. Vi träffades för lunch och åkte sen till Skånes djurpark. 

Måste säga att jag blev positivt överraskad och tyckte faktiskt att det var en fin djurpark. Ingen utflykt dock utan att jag klantade mig. 

Skulle fota dessa små filurer med mobilen. 
Sekunderna innan....

Det hela gick inte helt smärtfritt då jag lyckades med konststycket att tappa ner mobilen till dom. Herregud vilken cirkus det blev. Illrarna väste och fräste och gick till attack på den stackars iPhonen. M försökte ta upp den men fick massa  vassa tänder mot sig. 

Till slut fick han upp den med hjälp av två pinnar och assistans av en hjälpsam kvinna med paraply. Ja, vad säger man? Jag stod i alla fall för en del av underhållningen för några besökare i dag. Och det hela är väldigt typiskt mig :). 

Efter besöket fick jag äntligen åka en sväng till Söderåsen och fota. Och vilket ställe!!!! Helt underbart och galet vackert!!! Jag hade kunnat gå där i väldigt många timmar. Det kommer garanterat bli fler besök dit i framtiden! (bilder från detta besök kommer att visas när jag kommer hem)

Önskar alla en fin kväll!

6 kommentarer:

  1. Dessa små iPhones.....ibland inte de lättastes att hålla rätt på och fånga upp ;))

    TUR att du fick tillbaka den utan att någon gjorde sig illa.

    Ser fram emot bilderna från Söderåsen!

    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kan vara mariga att hålla reda på mobilerna ;). I alla fall när man är lite klantig som jag :). Visst var det tur att det gick bra till slut.

      Ha det bra!
      Kram Carina

      Radera
  2. Vilken tur att det gick bra med telefonen till slut. Det är en känsla jag alltid har när jag är på sådana platser och hänger över räcket för att fota, att jag ska tappa ner telefonen.

    Nu har jag läst ikapp här hos dig och ni verkar ha riktigt bra dagar! Och vilket ställe de hade vid sjön, så fint!
    Jag börjar och så få ett litet sug efter att börja pyssla lite, ett typiskt hösttecken :-).

    Ha det fortsatt bra Carina! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gick ju bra till slut :). Nästa gång är jag nog lite mer försiktig ;).

      Ha det bra du med! Kram Carina

      Radera
  3. Tur att du fick tag på den :) De är söta, men kanske inga tänder man vill leka med.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt söta men vi fick se prov på vilka rovdjur de egentligen är.

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!