header

header

30 juli 2013

T.I.S.D.A.G

Det blev inte bara ett utan faktiskt två nya besök till Panduro i går. Inspirationen flödar och när det är rea gäller det att passa på och fylla förråden till hösten. 

Herregud vad jag vill pyssla! Smög mig faktiskt upp i morse och drog i gång. Fick dock lov att vänta med symaskinen tills dom andra vaknat :). 
Blir pysselsugen när hösten närmar sig. 

Hann sy och fixa ett litet tag innan det var dags att packa väskorna. En regnig dag som denna passade det utmärkt att röra lite på sig. En liten semestertripp står på veckans agenda. 

I kväll har vi mellanlandat hos M:s föräldrar och i morgon drar vi vidare. En träningstur på MTB:n hann vi med (har sett massa fina platser jag vill fota). Kan tyvärr inte springa så mycket som jag vill då hälen gör f-bannat ont. Ät lite less måste jag erkänna. 

Hoppas alla har en fortsatt bra sommar!

2 kommentarer:

  1. Visst är det kul att pyssla. Smart att passa på och handla när de rear.
    Vad kul med en lite semester tripp.
    Vad trist att hälen gör ont hoppas det går över snart.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Ja pyssla är bland det bästa jag vet!

    Tack för dina snälla ord!
    Hoppas du har det bra och att du oxå får semester snart!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!