header

header

11 juli 2013

Något gammalt och rostigt.

Vilka dagar som passerar! Man kan inte klaga när solen skiner från en klarblå himmel. När man får sitta i solstolen och känna strålarna som värmer. När man får läsa i sin bok och bläddra i en fototidning. När man får ta ett långpass på racern. När man är ledig. Lycka kallas det visst och det är härligt!

Härligt är det också när man hittar ett projekt att gå lös med kameran på. Ett projekt som inte ligger alls långt hemifrån. Närmare bestämt 2 minuter bort med cykeln. En gammal, rostig traktor var det som förgyllde tillvaron häromdagen.




Har flera projekt och ideér på g. Modellerna är fixade. Ska bara finna tid som passar oss alla. Ska bli så himla kul :). 

Trevlig kväll!

8 kommentarer:

  1. Vilken söt liten traktor :).
    Det låter verkligen härligt Carina, skönt att få njuta så. Nu äntligen är min semester här så nu ska här också njutas :).

    Ses på lördag! (J ville gärna att jag stannar kvar på kalaset, hoppas det är ok?)
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är en liten pärla ;).

      Ha nu en riktigt skön semester och tack för i dag!
      Kram Carina

      Radera
  2. Hej rara du!! Saknat dig och dina härliga bilder. Skulle vilja fota med dig en dag :)

    Ja, att vara ledig är så skönt. Jag inser att jag borde ta lite längre semestrar. Hinner precis bara varva ner innan jag ska tillbaka till arbetet.

    Njut vännen!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har saknat dig också och ser fram emot dina bilder! Skulle gärna fota med dig också en dag :)

      Ja, det är ofta så (tyvärr) att man precis varvat ner och sen är det dags igen. Jag ska in och jobba en vecka och har sen ledigt tre till. Det ska bli oerhört skönt men framför allt välbehövligt.

      Hoppas du hinner njuta fastän det är dags för jobb igen.

      Varm kram Carina

      Radera
  3. Vilka underbara bilder, du är ju så himla duktig!
    Vad skönt att du njuter av ledigheten.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är för snäll! Tack!

      Hoppas du har det bra!
      Kram Carina

      Radera
  4. Fantastiska bilder Carina! :) Och vilken lycka att hitta ett fotoprojekt nära hemmet att gå lös på. Heja dig! :)

    Njut av sommaren!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, det var en riktig lyckoträff :).

      Njut du också av sommaren!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!