header

header

7 juli 2013

Linda & barnen.

För exakt en vecka sen hade jag ännu en fotografering :). Den här gången var det min fina vän Linda och hennes söta tjejer som ville fotograferas. Efter en lite trevande inledning blev det full fart på alla modellerna och vi fick många riktigt fina bilder. Väldigt svårt att välja men här kommer några av mina favoriter från den dagen.








Nu är det dags att ta tag i den här söndagen! Men först ska jag fundera på om jag ska köpa ett vidvinkel- eller macroobjektiv? Eller om jag ska spara ihop till mitt drömobjektiv? Detta tål att tänkas på :).

Trevlig söndag!

8 kommentarer:

  1. Riktigt fina bilder, som vanligt :-).

    Hoppas att du har härliga semesterdagar, jag har fyra jobbdagar kvar nu, sen så får jag äntligen semester :-).
    Trist med din fot, hoppas att du får rätsida på den.

    Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!

      Det är härliga dagar nu men ångesten över att jobba nästa vecka sabbar lite. Skönt att det snart är dags för din semester :).

      Ha det toppen du med! Kram Carina

      Radera
  2. Vilka fina bilder du har tagit.
    Du är så himla duktig.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Vad glad jag blir!

      Hoppas allt är bra! Kram Carina

      Radera
  3. Underbara bilder Carina! :) Bilder som andas så mycket kärlek, gemenskap, lek och sommar. Du har en gåva i att kunna förmedla allt detta med dina bilder. Så fina! :)

    Kram på dig♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen, tusen tack för dina snälla ord! Blir verkligen superglad!

      Hoppas allt är bra med dig! Kram Carina

      Radera
  4. Vilka vackra bilder! Somrigt, varmt och kärleksfullt! Kram!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!