header

header

19 juli 2013

I skogen & bäcken.

En lugn dag har passerat. Ingen träning. Slappa i solsängen. Läsa i böcker. Leka med Emma. En dag jag behövde.

I morse drog jag och pappa ut i skogen till en plats jag länge velat besöka. Besöka tillsammans med kameran. Eftersom det inte såg ut riktigt som jag kom ihåg blev det inte exakt den bild jag velat ta. Men jag fick en ganska skön stund där ändå. Där ute i skogen. Och där ute i bäcken. Jag, kameran och stativet.









Önskar alla en trevlig fredagkväll och helg!

4 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!! Även om du inte fick den bilden du egentligen ville...
    Naturen har mycket att erbjuda, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, naturen är fantastisk!

      Ha det bra!
      Kram Carina

      Radera
  2. Mmm....Carina! Magiskt, och så vackert. Naturen är en skatt och jag älskar att ta med kameran när jag är ute och går. Du tar bilder som tar andan ur mig!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Lotta! Och tack det samma när det gäller dina bilder!

      Stor kram tillbaka, Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!