header

header

10 juli 2013

Haft lite annat för mig.

Har varit lite frånvarande på sistone. Det har hänt så mycket annat som gjort att jag inte riktigt haft tiden eller lusten att sätta mig ner framför datorn. Dels är det ju sommar och fint väder och då vill man ju passa på att vara ute. Och dels har jag haft besök av två av mina barndomskompisar!!

Vi har växt upp på samma gata där hemma i Värmland. Lekt i stort sett varje dag i många år. Vi delar många härliga minnen och jag är så glad och tacksam över att dom kom hit i går och stannade över tills i dag!

Strålande väder men ack så blåsigt i går. Men vi trotsade blåsten och tog en tur med båten längs älven för att köpa glass. Så kul att kunna få visa alla fina platser som finns längs med älven. Kvällen tillbringade vi med att grilla och spela spel :).

Inte lika fint väder i dag så det blev lite sightseeing i omgivningarna med bilen. Det är svårt det där när man ska visa upp stället där man bor. Man blir liksom hemmablind och tycker inte att det finns något att visa. Fast det gör det ju. Bara man tänker efter.






Stort tack Cecilia och Therese för att ni ville komma hit!! Det här måste vi göra om och nästa gång är det jag som kommer till er!

Ännu mera besök fick vi i eftermiddags då några andra vänner tittade förbi på lite fika. Och ännu mer besök är att vänta redan i morgon och till helgen. Känner mig lyckligt lottad som har så många fina människor i mitt liv :).

Hoppas alla har en bra dag - denna onsdag som känns som en söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!