header

header

5 juni 2013

På väg....

Så var mina dagar för mig själv över för den här gången. Sitter på tåget på väg till min familj. Även om det har varit sköna dagar så är jag glad att dom är över. Nu vill jag ha det som vanligt igen. Få gosa med Emma. Busa. Prata. Vara tillsammans. 

Ute susar sommar-Sverige förbi. Semestern närmar sig. Ledighet. Lata dagar. Sol och bad. Glass. Ljumma kvällar. 2 veckor kvar. Längtar något grymt. Men först det bästa av allt. Att få vara tillsammans igen :).

Önskar alla en riktigt bra dag! 

2 kommentarer:

  1. Ja nog förstår jag att det känns gött för dig att få träffa de dina igen. Det behövs inte lång tid innan längtan sätter in.

    Ha det riktigt bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att få längta så efter sina kära.
    Mysigt också att du snart har semester. Hoppas du får riktigt fint väder på din semester. Hur många veckor har du semester?
    Ha en fin nationaldag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!